Okisht Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tüm Pc ve Konsol oyunları,
 
AnasayfaAnasayfa  Latest imagesLatest images  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

 

 Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB)

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Oki
Admin
Oki


Mesaj Sayısı : 390
Kayıt tarihi : 22/06/08

Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB) Empty
MesajKonu: Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB)   Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB) EmptyPaz Haz. 22, 2008 11:59 am

Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB) Mtwiilogojd2


1.2 Yaması Çıktı

Alttaki linki kullanarak indirebilirsiniz..Boyutu 644 MB.


4Players


Yamadaki geliştirmeler :

* Yapay zeka
* Diplomasi
* Çarpışmalar(stj haritasında bulunan bazı sorunlar)
* Harita birim-yapı kuşatma-yıkım
* Kombo sistemi
* Kontrol(tuş atama vs..)
* Kamera sistemi
* Grafik hataları
* Ses
* Yazılar
* Oyun kayıt ve kayıtlı oyunu açma


DEĞİŞİKLİKLER :

- AI (Yapay Zeka):


-Üniteler 180 derece dönmeleri emredildiğinde bir araya kümelenmeyecek.

-Jannisary Muskeeter ünitesine ateş devamlılığı sağlanacak

-Düsman AI ordusu kopru savaşlarında kendine ait topları ateşleyecek

-Düşman topları yıkılamaz kale duvarlarına ateş etmeyecek

-Guruplanmış okçular , okları bittiğinde yakın dövüş emri verilince , emirlere uygun hareket edecekler.

-Yapay zeka düşman surları önünde konuşlanmayacak.

-bir çok çıkışı bulunan, Defans durumundaki düşman kentine saldırıldığı zaman, ordunuz yan ve arka kapıları alamazsa düşmanı yenmek hiçte kolay olmayacak.

-Yapay zeka kuşatmada pasif davranmayacak.

-Şimdi süvariler mızraklı birliklere şarj (hücum) edebilecek.

-General' Bodyguard ünitesi şehir dışına çıkartılırken doğru hareket edecek.

-İki taraftan saldırıya uğrayan AI ordusu çemberi yarmak için doğru reaksiyon gösterecek.

-General üniteleri kaçan düşmanı takip ederken daha etkili olacak

-Yapay zeka trebuchet bombardımanına başladıktan bir süre sonra şehre girecek.

-Kuşatmada oyuncu missile ünitelerini surların dışına çıkarırsa AI daha zor yenilecek.

-Yapay zeka Citadel içindeki birliklerini daha verimli kullanacak.

-Yapay zeka topçu birliklerini daha sonuç alıcı şekilde pozisyonlandıracak.

-Bekleyen AI ordusu Kuşatma ekipmanlarını daha etkili kullanacak.

- AI süvarileri artık Mızrak duvarı (spearwall) formasyonuna kanattan (yandan) saldırabilecek.

-AI artık kuşatılan şehirden açılan missile ateşine cevap (tepki) verecek.

-AI artık köprülerin karşı tarafına hücuma geçecek.

-AI kuşatmada, Casuslar tarafında açılan kapılara çok çabuk müdahale edecek.

- Birlikler, kaçan düşmanı takip ederken formasyon düzenlerini bozmayacak.

-Düşman Yapay zeka, Oyuncunun şehir merkezinde (settlement square) topladığı birliklere karşı daha etkili saldırılarda bulunacak.

- Düşman ordusu atık yedekte bekleyen Koçboynuzu (Ram) ' lerden de yararlanacak.

-Yapay zeka yere çakılan kazıklara (stakes) tepki verecek.

- Kuşatma saldırılarında zaman (Saldırı zamanı) kısaltılacak.

-Yapay zeka savunmadayken generalini İntahar gibi gözüken saldırılarla ileri sürmeyecek.


Diplomasi:
-Parasal tekliflere verilen cevaplar geliştirildi.

-Başarısız ilk denemeden sonra yapılan rüşvet teklifleri her zaman rededilmeyecek.

-Diplomatik "Just rejected" cevabı, artık "Not Intrested" cevabına göre daha az cömertlik ile karşılanacak.

-Aztekler doğru yılda diplomatik faaliyetlere başlayacak.

-Haçlı seferlerine katılan generaller engizisyon ile karşılaşmayacak. (haçlı seferi boyunca.)

-Diplomasi işleyişinde, Yapay zeka devletleri Müttefiklik ve/veya Saldırı durumlarında daha zeki bir tutum sergileyecekler.

Hatalar:

- Multiplayer lobisindeki kilitlenmeler artık düzeltildi.

-Host'un askıda kalma problemi düzenlendi.

- *

-Kuşatma savaşlarında Auto-resolve seçeneği düzeltildi.

-Kuşatma kuleleri ateşe tutulduğunda artık hedefsizce ilerlemeyecek.

-Save game yüklerken oyundan kopma problemi çözümlendi.


Rotasyon:
- Koçboynuzları (Ram) artık kapılara takılıp kalmayacak.

-Gemilerin hareket alanı düzeltildi.

-Ram mürettebatı artık Ram'in arkasında takılıp kalmayacak.

-Kuzey Avrupa Kalelerinin alan ve kule sorunları çözümlendi.

-Merdivenlerinin kullanımı geliştirildi.

-Güney Avrupa Fortress'larının Duvar ve Kule sorunları çözümlendi.

- Ünitelerin waypoint (rota) kullanımı geliştirildi.

-Setenil Kuşatmasında yavaşlama problemi çözüldü.

-"Kanyon" haritalarında üniteler artık kanyon duvarlarına takılıp kalmayacak.

-Üniteler artık görünmez merdivenler taşıyıp/ bırakmayacak. (?)

-Üniteler Kuşatma kulelerine takılıp kalmayacak.

-Süvarilerin Fortress'tan çıkarken izledikleri rotasyon geliştirildi.

-Köprü savaşlarında rotasyon geliştirildi.

-Citadel ve Fortress'ların yolları düzenlendi. Üniteler artık surların üzerine saldırabilecek.

-Savaşa rotasyon düzenlendi.

Dövüş:

-Düşman mızrakçıları artık havaya kalkık mızraklarla şarj etmeyecek.

-İki elle kulanılan baltaları taşıyan ünitelerin Süvarilere saldırıları düzenlendi.

-Savunmada ki üniteler artık surlardan kuşatma kulelerinin içine girebilecek.

Mekanik

-Artık fare imleci ok tuşları ile yapılan hareketlerde görüntü ile birlikte hareket ediyor

-Suikastlerin istismarını mümkün kılan bug düzeltildi.

-“Bölgeyi güçlendirme” görevi artık düzgün çalışıyor

-Düşmana kuşatılan bir yerleşimden saldırmak artık düşmanın kurulu bulunan bütün kuşatma silahlarını kaybetmesine sebep olmuyor

-İki aile üyesinin aynı isme sahip olmasına sebep olan hata düzeltildi

-Rehber olaylar artık zamanında gerçekleşiyor

-Kuşatılan düşman orduları size saldırdığında ve onları yendiğinizde artık kazanmak için zamanın dolmasını beklemek
zorunda değilsiniz

-Suikastçilerin mekanik özellikleri değiştirildi

- Paralı asker alımında değişiklik yapıldı

-Diplomasi penceresindeki değişiklikler artık pencereye doğru yansıyor

-İnternet üzerinden oynanan oyunlardaki replayler artık birbiriyle uyuyor

-Desert Sanctuary haritasındaki yavaşlama sorunu çözüldü

-Metal kaynaklarında artık madenler kurulabilecek

-Süvari saldırıları artık hareketli birimlere karşı veya birimlerden biri uzaktaysa başarısız olmayacak

-Eifel mountains haritasında birimler artık geri çekilebilecek

-Bina yapımı listesindeki hata giderildi

-Carrocio Standard artık kale kapılarından geçebiliyor.

-Güney Avrupa fortresslerinde artık kaçan AI birimleri haritayı terk edebiliyor

-Merdivenlerdeki hata giderildi

-Devletlerin durumu düzeltildi

-Priest(rahip)ler artık bir filo içindeyken heretice dönüşmeyecek

-Birimlerin loose durumda kalmalarının süre üst limiti arttırıldı.




DEMO ÇIKTI (480 MB)


[image]http://www.worthdownloading.com/img/wp_logo.jpg[/image]



[image]https://2img.net/r/ihimizer/img301/6916/14qqsu8.png[/image]


Sistem Gereksinimleri

İşletim sistemi : Microsoft® Windows® 2000/XP

İşlemci : Celeron 1.5GHz Pentium 4® (1500MHz) veya eş değerde AMD® işlemci.

Ram : 512MB RAM

CD sürücüsü : 8x Speed DVD-ROM drive (1200KB/sec) ve son driver sürümü.

Harddisk Alanı : 11GB boş alan. (Oha , Yuh , Çüşş gibi kelimeler kullanılabilir Very Happy)

Ses kartı : 100% DirectX® 9.0c 16-bit ses kartı ve son driver sürümü.

Klavye , mouse : 100% Windows® 2000/XP ye %100 uyum ve son driver sürümleri.

DirectX: DirectX® 9.0c

Ekran kartı : 128MB lik Shader 1 desteği olan son driver sürümünü içeren 100% DirectX® 9.0c uyum.

Multiplayer : Internet (TCP / IP) oyun; Internet oyunu broadband bağlantısı ve son driver sürümü
gerektirir; LAN oyunu Network card gerektirir.




Çıkmasını sabırsızlıkla beklediğimiz oyun için yeni görüntüler yayınlandı.Bu görüntülerden sonra iyice
ağzımın suyu akmaya başladı.Ben resimlerin sadece bir kaçını koyuyorum.

https://2img.net/r/ihimizer/img123/8562/medieval2tw0287uu.jpg

https://2img.net/r/ihimizer/img119/6243/medieval2tw0398uh.jpg

https://2img.net/r/ihimizer/img119/3372/medieval2tw0450so.jpg

https://2img.net/r/ihimizer/img119/7130/medieval2tw0637gm.jpg

http://www.ggmania.com/pics//06/jul/med/med06.jpg

http://www.ggmania.com/pics//06/jul/med/med07.jpg

http://www.ggmania.com/pics//06/jul/med/med08.jpg

http://www.ggmania.com/pics//06/jul/med/med09.jpg

https://2img.net/r/ihimizer/img132/8187/mtw2086wy6.jpg

https://2img.net/r/ihimizer/img20/1593/mtw2092qx3.jpg

https://2img.net/r/ihimizer/img20/9427/mtw2095tw0.jpg

https://2img.net/r/ihimizer/img149/807/mtw2096rx9.jpg

https://2img.net/r/ihimizer/img149/759/mtw2098ao1.jpg


(Yeni Bilgi)

Medieval II: Total War'da Türk Campaign'i, içerdiği görevler ve Türklere özel Sipahi, Kapıkulu, Yeniçeri gibi birçok şeyler olacak bizimle ilgili.

Oyun içerisinde Türklerin özellikle toplar ve mancınıklar gibi ateşli silahlar konusunda avantajları bulunuyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://okisht.yetkin-forum.com
 
Medieval 2 : Total War (1.2 Yaması Çıktı 644 MB)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Okisht Forum :: Pc Oyunları :: Strateji-
Buraya geçin: